Ofte stillede spørgsmål
Hjem › Kontakt › Ofte stillede spørgsmål
Ofte stillede spørgsmål
Jeg er privatkunde
- Hvor kan jeg købe jeres Private Label boligmøbler? Svar: Kontakt os på post@fumac.dk for henvisning til nærmeste forhandler.
Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘før-bestilling’
- Hvor kan jeg købe jeres FUMAC erhvervsmøbler? Svar: Kontakt os på post@fumac.dk for henvisning til nærmeste forhandler.
- Kan jeg få tilsendt brochurer og/eller prisliste? Svar: Du kan se og downloade vores prislister og brochurer her. Kontakt os på post@fumac.dk, hvis du ønsker at få et fysisk eksemplar tilsendt.
- Passer alle løse bordplader til alle el-stel? Svar: Ja, alle skrivebordspladerne i prislisten kan monteres på de viste el-stel.
- Kan jeg bestille opbevaring med forskellige låsekoder? Svar: Ja, du skal blot angive dine ønsker til låsekoder og der er intet tillæg.
- Leveres reoler samlet? Svar: Ja, vores opbevaring leveres samlet inkl. eventuel tilbehør. Af transportmæssige hensyn monterer vi ikke dele, der er placeret udenfor korpus (f.eks. greb, hjul og ben).
- Hvor finder jeg produktbilleder? Svar: Du finder produktbilleder under de respektive erhvervsmøbler her. Hvis du ikke finder, hvad du søger, så kontakt os på post@fumac.dk
Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘after sales og montering’
- Hvor finder jeg samlevejledninger? Svar: Du finder samlevejledninger – hvis tilgængelige – under de respektive erhvervsmøbler her. Bemærk at vores opbevaring leveres samlet.
- Hvordan kalibrerer/nulstiller jeg mit hæve-/sænkestel? Svar: Du kan finde manualer til kalibrering/nulstilling her: Kalibrering af 3-leddede InLINE, SQUARE og SWITCH stel, kalibrering af 2-leddede InLINE, SQUARE og SWITCH stel samt kalibrering UPGRADE
- Kan jeg selv eftermontere tilbehør i min reol? Svar: Ja, som udgangspunkt kan der eftermonteres tilbehør i de fleste typer opbevaring. Der medfølger en skabelon til boringer i reolen.
- Kan jeg købe en ny nøgle til opbevaring? Svar: Ja, kontakt os på post@fumac.dk og angiv hvilken låsekode, du ønsker.
- Kan jeg få en ny låsekode i eksisterende lås? Svar: Ja, kontakt os på post@fumac.dk og angiv, hvilken låsekode, du ønsker.
Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘levering’
- Hvilke dage leveres der i vores område i Danmark? Svar: Speditøren kører faste dage i hele Danmark. Se hvornår der leveres i dit postnr. her. OBS! Vi forbeholder os dog retten til at levere med alternativ fragtmand indenfor den bekræftede leveringsuge.
- Hvad er fragtgrænsen for fragtfri levering? Svar: Se vores salgs- og leveringsbetingelser under ‘Download’ afsnittet eller her: Danmark, Norge og Sverige.
- Kan der leveres til slutkunde? Svar: Ja, vi lever til slutbrugeradresser i Danmark, inkl. brofaste øer, mod et tillæg. Se vores gældende danske salgs- og leveringsbetingelser her.