English site is coming soon
Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

Jeg er privatkunde

  1. Hvor kan jeg købe jeres Private Label boligmøbler? Svar: Kontakt os på post(at)fumac.dk for henvisning til nærmeste forhandler.

Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘før-bestilling’

  1. Hvor kan jeg købe jeres FUMAC erhvervsmøbler? Svar: Kontakt os på post(at)fumac.dk for henvisning til nærmeste forhandler.
  2. Kan jeg få tilsendt brochurer og/eller prisliste? Svar: Du kan se og downloade vores prislister og brochurer her. Kontakt os på post(at)fumac.dk, hvis du ønsker at få et fysisk eksemplar tilsendt.
  3. Passer alle løse bordplader til alle el-stel? Svar: Ja, alle skrivebordspladerne i prislisten kan monteres på de viste el-stel.
  4. Kan jeg bestille opbevaring med forskellige låsekoder? Svar: Ja, du skal blot angive dine ønsker til låsekoder og der er intet tillæg.
  5. Leveres reoler samlet? Svar: Ja, vores opbevaring leveres samlet inkl. eventuel tilbehør. Af transportmæssige hensyn monterer vi ikke dele, der er placeret udenfor korpus (f.eks. greb, hjul og ben).
  6. Hvor finder jeg produktbilleder? Svar: Du finder produktbilleder under de respektive erhvervsmøbler her. Hvis du ikke finder, hvad du søger, så kontakt os på post(at)fumac.dk

Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘after sales og montering’

  1. Hvor finder jeg samlevejledninger? Svar: Du finder samlevejledninger – hvis tilgængelige – under de respektive erhvervsmøbler her. Bemærk at vores opbevaring leveres samlet.
  2. Hvordan kalibrerer/nulstiller jeg mit hæve-/sænkestel? Svar: Du kan finde manualer til kalibrering/nulstilling her: Kalibrering af 3-leddede InLINE, SQUARE og SWITCH stel, kalibrering af 2-leddede InLINE, SQUARE og SWITCH stel samt kalibrering UPGRADE
  3. Kan jeg selv eftermontere tilbehør i min reol? Svar: Ja, som udgangspunkt kan der eftermonteres tilbehør i de fleste typer opbevaring. Der medfølger en skabelon til boringer i reolen.
  4. Kan jeg købe en ny nøgle til opbevaring? Svar: Ja, kontakt os på post(at)fumac.dk og angiv hvilken låsekode, du ønsker.
  5. Kan jeg få en ny låsekode i eksisterende lås? Svar: Ja, kontakt os på post(at)fumac.dk og angiv, hvilken låsekode, du ønsker.

Jeg er erhvervskunde – og har spørgsmål til ‘levering’

  1. Hvilke dage leveres der i vores område i Danmark? Svar: Speditøren kører faste dage i hele Danmark. Se hvornår der leveres i dit postnr. her. OBS! Vi forbeholder os dog retten til at levere med alternativ fragtmand indenfor den bekræftede leveringsuge.
  2. Hvad er fragtgrænsen for fragtfri levering? Svar: Se vores salgs- og leveringsbetingelser under ‘Download’ afsnittet eller her: Danmark, Norge og Sverige
  3. Kan der leveres til slutkunde? Svar: Ja, vi lever til slutbrugeradresser i Danmark, inkl. brofaste øer, mod et tillæg. Se vores gældende danske salgs- og leveringsbetingelser her